با حضورسرپرست سازمان مسكن و شهرسازی استان موضوع پیش فروش اراضی شهرك صفائیه هرات پس از 22 سال قطعی شد


یزدفردا "سرپرست سازمان مسكن و شهرسازی استان از مسكن مهر هرات و پروژه های مجتمع ادارات شهرستان خاتم بازدید كرد .

مهندس یادگاری سرپرست سازمان مسكن و شهرسازی استان طی بازدید از مسكن مهر هرات سرعت پیشرفت پروژه را بسیار خوب و كیفیت اجرای آن را نیز مطلوب ارزیابی كردند.

وی افزود : اتمام سفت كاری حدود 40 واحد از 43 واحد مسكن مهر هرات ظرف كمتر از ده ماه به همراه رعایت استانداردهای فنی لازم قابل تقدیر است و همین امر باعث شده پروژه مسكن مهر هرات نسبت به سایر شهرستانها درصدر قرار گیرد و فرماندار شهرستان مورد تشویق و تقدیر استاندار محترم قرار گیرند.

ایشان همچنین گفت : موضوع پیش فروش اراضی شهرك صفائیه هرات به 273 متقاضی از سال 67 تاكنون و مشكلاتی كه باعث عدم تحویل آن به متقاضیان گردیده توسط فرماندار شهرستان در جلسه كارگروه مسكن استان مطرح گردید كه با توجه به ارائه راهكار مناسب و دستور صریح مقام عالی وزارت مسكن و شهرسازی مبنی بر حل سریع موضوع ، امروز طی بازدید و جلسه نهایی در فرمانداری توافق گردید اراضی مربوطه توسط مسكن و شهرسازی استان به 273 متقاضی واگذار و با دستور وزیر محترم به تمامی انان تسهیلات 20 میلیون تومانی با شرایط تسهیلات مسكن مهر واگذار شود .

امامی میبدی فرماندار شهرستان خاتم نیز به خبرنگار ما گفت: دستور صریح مقام عالی وزارت و حمایت ویژه استاندار یزد در حل این مشكل 22 ساله مردم هرات نشان از قاطعیت دولت دهم در حل مسائل لاینحل و تكمیل پروژه های نیمه تمام است كه جداً شایسته قدردانی و ستودنی است .

رئیس شورای مسكن شهرستان افزود: این مشكل یکی مشکلات لاینحل شهرستان بود كه خوشبختانه پس از 22 سال حل میشود و نقش بسیار زیادی در افزایش شور و نشاط و امید در مردم شریف خاتم و كاهش قیمت زمین و مسكن خواهد داشت.

امامی در پایان خبر از آغاز به كار ساخت 57 واحد مسكونی جدید در قالب مسكن مهر هرات داد كه به این ترتیب تعداد واحدهای مسكن مهر هرات به 100 واحد رسید.


یزدفردا


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا